Tuesday, February 17, 2009

2009-02-17 Stella är hemma!

Fyyy faaaaaaaan vilket sår! Från bröstbenet till bakersta tutten!! Ca 25 cm!

Annars går hon runt runt runt. Hon hatar tratten men en tunn tröja går inte att få på med detta sår. Hon andas tungt hela tiden och verkar ha ont, men inte så värst farligt. Hon har hoppat upp på köksbänken så jag håller nu benkoll på henne. Jag kan inte lyfta henne dit hon vill heller då hon har snitt under hela magen. Hon kan inte ligga ner då verkar det göra ont så hon går runt mest. Hon ser väldans trött ut dock. Om ca 30 min ska hon få mer smärtstillande. Då kanske hon kan tagga ner lite.

Gud vad synd jag tycker om henne =(

Stampe har varit heltokig och busat konstant sen hon kom hem. Idefix är livrädd för henne och reser ragg och får burrsvans och backar.

6 comments:

KARLAVAGNEN said...

Förstår precis. Hoppas att allt går bra och att hon piggnar till och slipper att ha ont / obekvämt så värst länge till.

Anonymous said...

Åh krya på dig lilla Stella! Klart det är synd om henne! Jag tror att killarna är lite oroliga men vet inte hur de skall visa det!

Anonymous said...

Kram till lilla Stella. Det är jobbigt nu, hon mår pyton.

Anonymous said...

Hur går det med lilla Stella?
Klappa henne mycket så läker det fortare...

Anonymous said...

Stackars lilla Stella...hoppas att hon inte har så ont längre.
/Carina

Anonymous said...

uusch, är ju så jobbigt att se när ens älskling lider :'( hoppas hon piggnar på sig fort!