Tuesday, February 17, 2009

2009-02-17 Stella är vaken!

Nu är hon vaken! Sövning och operation har gått bra!!!

Hon hade ett par knölar på ett ställe som ska skickas på analys. Veterinären frågade om jag ville ta hem henne och medicinera med smärtstillande själv (droppar i munnen/maten) eller låta henne stanna över natten. Hon verkade inte ha jätteont utan försökte redan stå upp och ta sig ut ur buren. Det är min Stella det! Sa att jag tar hem henne och det tyckte veterinären lät bra då hon verkade vara en sån fin, trevlig och lätthanterlig kisse. Hon har fått en smärtlindringsspruta som håller till imorgonbitti.

Efter 13.30 kan jag hämta hem henne =D

7 comments:

KARLAVAGNEN said...

Lycka!

Anonymous said...

Vad skönt att det har gått så bra! Söta Stella... Förstår att du är glad att hon kan komma hem redan idag! Pussa gumman från mig :-)

illika said...

Vad skönt!!

Anonymous said...

Åh så roligt, klart hon är tapper lilla gumman! Man vill ogärna lämna dem där. När vi steriliserade Signe i december grät jag en skvätt för det var så tomt hemma. Sven gick bara runt och letade. Krya på dig Stella!

Frida said...

Heja Stella!

HANNA said...

Vad skönt att hon fick åka hem! Då kan alla pyssla om henne ordentligt. Vad skönt att allt gick bra också. ska hålla tummarna att analysen av knölarna visar att det inte är något farligt.

Anonymous said...

Vad skönt! :)