Wednesday, May 28, 2008

2008-05-28 Ida beklagar sig

4 comments:

Anonymous said...

hehehe! =) Ååhh vill ha, vill ha... Har besökt din fotoblogg ett tag nu. Är HELT förälskad i dina burma-bebisar & katter, dom är helt underbara!! =) TACK för din fina fotoblogg, det är verkligen skoj att titta på dina vackra bilder! Ha det gott! Kommer tillbaks... mvh Sara

Anonymous said...

guud vad söta katter du har. har varit här förr och kommer gärna tillbaka.
min katt rasmus är likadan när det gäller solkatter. han blir helt till sig. Igår reflexterades solen i hans namnbrick. jag må säga att det såg riktigt roligt ut när han jagade ljuset....ska försöka filma nästa gång och lägga upp på bloggen...

Mia said...

Sara - vad roligt att du gillar min blogg! Burmor är en häärlig och social ras :-) Välkommen tillbaka!

Rasmus - Solkatter är fega som bara sitter och trycker uppe i taket, hälsar Ida. Såg att Rasmus har en balkong att lufta sig på. Jag blir så avis, det har inte jag. Men snart har katterna en hel trädgårt att knalla runt på :-D

Anonymous said...

Men lilla Ida då, så frustrerande att den dumma solkatten är utom räckhåll! Och sååå gulligt, tycker jag!
Hälsningar Camilla