Monday, May 26, 2008

2008-05-26 Första promenaden

Idag när Indiana och Fröken Is fick ha på selet igen så bara tippade dom och tyckte inte alls att det var kul. "Men vad är detta" tänkte jag. Det ska ju vara kul med selen. Så jag tog med mig dom ut idag så de fattar att sele = ute Very Happy

Lite läskigt på den första utevistelsen. Indiana är först att titta ut


Men Isfrun är inte mycket efter


Kolla grääääs



Wooooow...



Lite läskig var det så Isfrun backade lite


Kolla syrran.. flugor!



Woooow...


Sen var det inga problem att gå ut och titta








Kolla en kotte!



Ja, men kolla här då! En pinne!



Isfrun tog små pauser och satte sig på väskan då och då..


..men var lika snabbt ute i det gröna igen


Indiana smög omkring


Plötsligt hörde han hur det prasslade i buskarna


En FÅGEL kom och satte sig på en gren precis ovanför och kvittrade hej vilt


Isfrun blev helt till sig


Om jag ställer mig på väskan kanske jag kommer närmare



Nä.. då flyger den iväg kanske


Hon satt och stirrade på den huuur länge som helst Smile


Indiana började leka med snöret men ryckte till då fågeln lämnade grenen..


.. och stirrade på den när den flög iväg






Jaha, vad ska vi göra nu då?? Unsure


Ja, sen gick vi in igen Very Happy

2 comments:

Anonymous said...

Jättefina bilder. Dom ser ut att ha det så härligt där ute. Dom har blivit så stora och fina kissarna, egentligen borde jag inte kolla på dina bilder jag blir så burmasjuk!

Anonymous said...

Vad söta dom är när dom är ute! /Gunilla, www.deltaskatter.se