Thursday, April 05, 2012

2012-02-06 Rapport nr2

Moster rapporterar:

Blir var annan natt hos burmorna och var annan hemma, men efter denna natt hos burmagänget är jag lite osäker om jag ska göra om min plan.. De är ju såå himla mysiga men mycket sömn blev det inte med diverse gravidkrämpor PLUS en krafsande Stampe som ska in under täcket - nej ut igen - in under täcket och böka runt - oj ut igen - krafsa lite i mosters hår osv. Han vill bestämma hur jag ska ligga men jag kan ju inte ligga hur som helst när jag har så ont.. stackarn.

Idefix har en annan teknik. Han sätter sig 1 cm från örat mitt i natten och säger "Böööööööb" så man hoppar högt, men så spinner han som en traktor och ska gosa. Klart man ställer upp :grin: Vi hade en timmes mys då jag hade båda på min arm under täcket som små tvillingbebisar :luv:

Stella kom och gick på kvällen och på morgonen, men ville ligga och sova någon annan stans under natten

Nattmys
Bild

Morgonmys
Bild

När jag väl gick upp såg det dock ut så här - totalt utslagna med solvarma magar :love:
Bild

Älskade katter!

No comments: