Friday, December 18, 2009

2009-12-18 Afx trivs här

Affe börjar bo in sig och trivs riktigt bra nu tror jag. Stella bryr sig inte så mkt om honom, fräser ibland men oftast när hon vill starta lek. Hon fräser och springer därifrån varpå Affe springer efter. Han har lagt beslag på korgen högst upp i klösträdet. Där hittar jag honom på morgonen. Det är hans nattplats tror jag.
Bild

Igår kunde jag även dokumentera hur bra Stella accepterar honom. Stella, Idefix och Afx i sängen.
Bild

Annars har han hittat sköna lamskinnet
Bild

Spanat på snön som faller med sina kompisar
Bild

Haft tokbus för sig själv ett antal gånger
Bild

Busat med Stampe
Bild

Busat med Idefix
Bild

Det dundrar som en hel jord elefanter på övervången varje dag/kväll. När man kommer upp ser det ut så här "Vadå skrynklat till mattan???"
Bild

Just nu ligger Afx och Idefix och tvättar varandra i soffan bredvid mig :wub:

No comments: