Thursday, February 12, 2009

2009-02-12 Lambi röjer

Igår när jag kom in till Lambi satt hon som vanligt på byrån nyfiken
Bild

Hej låtsasmatte! Ska vi leka nu?
Bild

Lambi leker på sitt egna lilla sätt :smile: Jag får inte vara med, men jag ska gärna titta på så hon kan stajla. Här hittar hon en liten lila gubbe
Bild

Åh, nej. Den smet! Idefix ligger bredvi och tittar på han med
Bild

Fortare än Idefix hinner reagera rycker hon åt sig gubben igen
Bild

Kära lilla gubbe, du är bara min *krama*
Bild

Vad ska vi göra nu då?
Bild

Den här saken är skojig!
Bild

Bild

Sen blev hon så där tokig och greppade tag i klöspelaren
Bild

Sen var hon igång! :studsmatta: (klicka på bilden)

Från det ena till det andra på nån sekund :roll:
Bild

Sen hittade hon gubben igen Åh vad jag saaaaaknat dig gubben!
Bild

Bild

Sen hittade hon nåt annat igen. *putta*
Bild

Oj, vart tog den vägen?
Bild

Där nere ligger den visar Idefix
Bild

Åh tack kompis!
Bild

Men vem ska hämta den då??
Bild

Jag tar mig en tvätt i solen istället
Bild

Härliga sol!
Bild

Igår kväll åkte hon hem och nu är det lugnt och skönt här hemma igen =)

2 comments:

Anonymous said...

Vilken busig tjej! Hon verkar vara helt tokig ;) Så fina de är ihop hon och Idefix.

Anonymous said...

Hahaha! Vad roliga bilder :) Sådär gör våran Mimmi med klöspelaren också! Måste vara något "kvinnligt" :P