Thursday, January 22, 2009

2008-01-22 Prästens lilla Stella...

När Stampe och Idefix sover på dagen så brukar Stella gå runt och prata och prata och prata. Hon vill att vi ska gosa och leka med henne då de andra missarna är sååå tråkiga. Det kan vara lite lätt jobbigt ibland, tex när man ligger hemma i influensa. Både jag och sambon har legat sjuka hela veckan och tillslut fiskade husse upp Stella i soffan.

Detta är enda ställningen hon slappnar av i totalt. Tassarna ska hääänga.


Sen började husse sjunga
"Prästens lilla Stella skulle ut och skrika, ingen hade hon som höööööörde.."


"Åååå en slank hon hit...."


"Å en slank hon diiiiit..."


"Å en slank hon hiiiiiiiiit..."


"Å en slank hon diiiiit..."


"Å en slank hon ner i diket!!!"


Sen var hon nöjd... och tyst ;)

7 comments:

HANNA said...

åh vad underbart! Jag vill också ha en Stella!

Anonymous said...

såååå mysigt!!

Anonymous said...

Haha på ena av bilderna ser det ut som Stella tänker *men husse, gud så pinsam du är, tänk om nån ser o hör oss?*

Kattlivet said...

Hej, jag driver www.kattlivet.se som är en välbesökt sida om katter. Jag undrar om ni vill byta länk med oss? Er länk kommer att placeras här: http://www.kattlivet.se/kattlankar och våran länktext skall vara Kattlivet - Allt om katter.
Mvh
Kattlivet.se

Anonymous said...

Du har blivit nominerad i min blogg - kolla!

Anonymous said...

Du har blivit nominerad i min blogg - kolla!

Anonymous said...

Hahaha, så söt. Vår Mimmi är så himla tillgiven nuförtiden. Särskilt när jag är så tråkig och pluggar. Då ska hon ligga i knät, hälst PÅ böckerna. Sitter jag vid datorn och skriver lägger hon sig helt enkelt jämte och spinner istället. Allt för att få uppmärksamhet :)