Saturday, October 11, 2008

2008-10-11 Glömda bilder

Jag sitter och går igenom massa kattbilder då jag ska ha en fotoutställning med kattfoton. Hittade då en glömd mapp med några bilder jag tycker om (som dock inte passar på utställningen).

Idefix som ALLTID smyger och laddar


Stampebus som alltid ser ut att blänga


Idden på ny matta


Jag tycker Stella är så himla söt när hon kliar sig i nacken. Vet inte varför..


Hon är ju såklart söt när hon bara ligger och tittar också


Så fann jag lite brottningsbilder med Stampe och Idefix






Så, nu ska jag återgå till att välja ut bilder :)

3 comments:

Tove said...

var/när ska du ha utställning?

Mia said...

Det är med företaget "FROST form&foto", så både jag och min syster ställer ut våra kattbilder. Det är mellan den 25-27/10 i en lokal vid Gullmarsplan.

Anonymous said...

hej!,har läst lite i din blogg och lägger en länk till dig i min blogg..hoppas det är ok...