Tuesday, September 09, 2008

2008-09-09 Helomvändning

Jaha! Nu har Stella gjort en helomvändning! Inatt sov hon med mig i sängen hela natten som en liten nalle och varit så himla gosig. På dagen idag har hon mjölktrampat i mitt knä jättelänge och spunnit så fort jag kommit nära. Så sov hon jättelänge i mitt knä och varit urgo. Hon kommer till mig där jag sitter och ställer sig på bakbenen för att kunna nå upp för lite gos. Så buffar hon mig i ansiktet när jag sticker fram näsan :luv: Så här har jag inte sett henne sen innan bebisarna kom! Hoppas det går åt rätt riktining nu så att hon blir den gamla mysiga och busiga Stella igen

3 comments:

KARLAVAGNEN said...

Grattis!

... said...

ooooh vad mysigt det låter :D
jag älskar din blogg, du tar så fina bilder! men du får allt fixa beskrivningen och headern så Sötis-Iddefix kommer med också ^^

Anonymous said...

skönt :) vi var lite oroliga över Mimmi också, men efter drygt ett halvår blev hon sig själv igen :)