Tuesday, July 15, 2008

2008-07-15 Hälsat på Imse!!

Ååååh han är så himla fiiiin min älskade Imse.. eller AFX som han nu mer heter.:love: Shit vad han rejsade! Jag fotade lite såklart! :-D

Imse fick en leksak av oss.. lite äcklig tyckte han
Bild

Men värd att busa lite med iaf
Bild

Va f*n, var är mina riktiga leksaker!?
Bild

Musen.. den kan man lita på!
Bild

Imse blev helt galen och hoppade som en kanin och sladdade runt som bara den.
Bild

Bild

Många såna här bilder blev det.. trots "sportläget" på kameran ;-)
Bild

Busa med snöret var jätteskoj också som gammelhusse svingade fram och tillbaka
Bild

Husse demonstrerade Imses fiiiina leksak som han ännu inte upptäckt
Bild

Lite bus i prasseltunneln
Bild

Hallå, mera bus! BUSAAAAA!!
Bild

Vi människor pratade lite strunt så han gav sig på husses stackars toffel istället :smile:
Bild

Sen klippte vi klor och gosade nospussar :luv: Imse har blivit mycket mer bastant sen jag såg honom sist och pälsen verkligen blänker. Världens finaste puma! :grin:

3 comments:

KARLAVAGNEN said...

Härligt, så gott att han fick stanna i Sverige!

Anonymous said...

Hejsan!
Jag är helt "ny" på din sida, och även på Burma.

Måste få kommentera de underbara katterna, helt fantastiskt vackra! Och även passa på att berömma husets duktiga fotograf!

Sedan har jag bara en kort fråga, Imse, vad heter hans färg(om du förstår min knasiga formulering=))?

Mvh,
Camilla

Mia said...

Hej Camilla!

Tack så mkt! Kul att du hittat hit :) Imses färg heter Brun (inte choklad - det är en annan färg). Brunt är den färgen som man oftast förknippar burman med då den är populärast. Det förstår jag för den framhäver verkligen burmans fantastiskt glansiga päls och deras muskulösa kropp. I love burma!