Tuesday, July 15, 2008

2008-07-15 Hälsat på Ida!!

Ja jag har hälsat på Ida idag också, men hua.. det gick INTE att fota!! Jag hade såklart inte med mig blixten :-( Och den inbyggda blixten vägrar jag att ha. Hon är nämligen omöjlig att fota för hon är ett sånt otroligt energiknippe som studar runt och flyger efter en när man säger bara ett litet "pschyy.." (=titta-in-i-kameran-språk :smile: ) Så jag filmade mest.. Men några bilder vill jag visa upp. Hon har blivit så stor men verkligen sig lik :luv:

Bild

Bild

Så här såg hon mest ut.. laddar på varenda rörelse :smile:
Bild

Och stooooora svarta pupiller :luv:
Bild

Det går jättebra för henne och kattkompisen Leo som är raggis. De är väldigt olika men går ändå väldigt bra ihop. Leo är en ansvarsfull storebror som tvättar henne och väcker henne mitt i natten för bus. Sånt som storebrorsor är till för. :grin:

No comments: