Wednesday, March 26, 2008

2008-03-26 Kattungehage

Jag har satt ihop en hage då minisarna börjar röra på sig allt mer


Stampe kollar in i hagen


Stella håller koll hela tiden


Isfrun tar steget ut i hagen


Uteee!


Hjälp en jättefisk!



Jag tror jag vänder


Trask trask


Sen kom Ida och var nyfiken


Men hon tyckte det va lite läskigt och gick för att få tröst hos Isfrun


Hon tyckte det va läskigt, så det så!



Sen tappade Isfrun koncentrationen och började kolla upp i taket


Ska du gå nu?



Jag får väl sitta och titta själv då





Sen tröttnade hon och gick in till de andra för att snutta tutte


Visst är flickorna duktiga! Hi5

4 comments:

Anonymous said...

Smart att använda kompostgaller! :) Tjejerna är väldigt modiga och Isfrun i synnerhet! Vilken härlig päls Ida verkar ha, i synnerhet de senare korten, då den står upp. ;) /Gunilla, www.deltaskatter.se

Mia said...

Jag hoppas det funkar med kompostgallret. De brukar vilja klättra över har jag hört men har satt lite genomskinlig plastfilm längst ner. Då kan de inte heller kliva rakt igenom.. de är ju inte så stora än om man säger så ;)

Det är faktiskt Isfrun som sitter kvar och har ståpäls. De är som små luddbollar nu med all kattungepäls hihi

KARLAVAGNEN said...

Vilken fin blogg! Vackra katter! Fantastiska bilder!

Mia said...

Tack!