Thursday, January 24, 2008

2008-01-24 Stella 20 dagar

Stella fläkte ut sig idag på värmedynan.


Perfekt tillfälle att fota hennes 20-dagars tuttar


De nedersat spenarna har minst färg, men är störst, längst och står ut mest. Det brukar vara de som blir rödast först.. men icke sa Stella.


Mellan-spenarna är rosa och fina och stora de med, men inte lika långa som de understa.


De näst översta spenarna har en mörkare rosa färg


De allra översta 2 spenarna kommer jag inte åt att fota, men de är små små och det rosa övergår nästan i rött.

Jag tänkte att jag skulle filma också för jag fick för mig att det på något sätt är mer naturtroget...


Men som vi säger här hemma så är hon inte dräktig. Vi tittar på tuttarna, ser de rosa hallontuttarna, ler lite och sneglar på varandra. Sen skakar vi på huvudet och säger "Hon är INTE dräktig!" Färgen skiftar lite också från timma till timma. När min syster var här igår och skulle kolla in hallonen så var de bara ljust ljust rosa.. fast formen var den samma. Så jag vet inte riktigt och vi vågar inte hoppas, vi blev ju så besvikna sist...

No comments: