Tuesday, January 22, 2013

Fototriss

Bloggen Fototriss har en tävling där man kan vinna ett presentkort hos Ving för 3000:-. Så klart ska vi vara med och tävla! Tävlingen går ut på att visa vad mitt hjärta klappar för och dela med mig detta i tre bilder.

På första plats kommer min Ludvig. I say no more.



På andra plats kommer mina älskade katter. Här en bild på Idefix.


Och på tredje plats kommer min livs resa till Thailand förra året.



Resan till Thailand var helt fantastisk och mitt mål är att åka dit igen. Denna gång för att visa Ludvig att en så underbar plats finns. Plaska i vattnet och sova i skuggan av ett parasoll. Därför önskar jag vinna presentkort till Thailand: http://www.ving.se/thailand

Vill du också tävla? 
Gå in här: http://fototriss.blogspot.se/2013/01/fototriss-del-205-tavling-vad-ligger.html









4 comments:

Unknown said...

Wow vilken fin triss! Otroligt fina och skarpa bilder, bra kompositioner. Första bilden är fantastiskt fin :)

Jah Hollis said...

Fina bildvarianter till veckans triss. Snyggt.

My Vestlund said...

vackra foton!

mooch said...

Sanslöst bra bild på Ludvig. Wow!