Thursday, April 05, 2012

2011-01-10 Ett Foto I Timmen

Det är mycket vaktande på katterna. Hela lördagen tillägnade jag katterns för att de ska gå ihop :smile: Klistrar in lite bilder från EFIT(ett foto i timmen)-tråden på OT-forumet.


Kl.13 Jag vaknar ock släpper ut Laban. Mina katter sover kvar i sovrummet
Bild

Kl 14 Jag dricker kaffe och Laban kollar pippisarna
Bild

Kl 15 Stampe kommer ut och busar med laban
Bild

16 Idefix får också komma ut och leka med Laban
Bild

17 Stella får komma ut men med sele för jag inte litar på henne
Bild

18 Stella och jag gosar i sängen med stängd dörr
Bild

19 Byter plats på katterna och tar in Laban istället. Busa under täcket
Bild

20 Laban får bli instängd för att vila lite. Då busar Stella som en tok utan sele
Bild

21 Vi har ätit och Laban får komma ut och äta kräftstjärtar
Bild

22 Inte så läskigt längre. Grabbarna busar bra nu
Bild

23 Tar några bilder med stora kameran då dessa bilder blir skräp :lol:
Bild

00 Idefix hittar Labans leksak och bär ner den med långa fräs och morr. Den är nu hans
Bild

01 Laban hjälper låtsashusse göra rent vapen
Bild

02 Hopp-lek med katterna för att trötta ut dom inför natten
Bild

Idag har det gått jättebra :) Stella har gått utan lina men med sele och det gick bra. Grabbarna har busat och småjagat varandra. Men Laban har så mkt energi. Han sover knappt nånting :lol: Mina katter är helt slut nu och sover. Laban går runt och jamar. Måste leka lite hopp-lek nu tror jag. :grin:

No comments: