Thursday, September 23, 2010

2010-09-23 Krispigt! sa Stella

Vi brukar alltid säga till våra vänner att de inte behöver köpa blommor till oss vid "tillställningar". Men förra veckan så fick vi ett blommogram till Stellas förtjusning :goofy:

Lek-snören!
Bild

Jag måste ju smaka lite
Bild

Mmm..
Bild

Krispigt!
Bild

Men uäk! Beskt som bara den :-?
Bild

Men.. det luktar gott och ser ut som gräs... :-k
Bild

Jag tar en tugga till!!
Bild

Just därför brukar blommor inte stå på presentlistan. ;-) Vasen har vält 2 ggr också, trots häftmassa under. :roll:

5 comments:

EuroFlorist said...

Härligt att bli överraskad med blommor, det verkar hela familjen ha uppskattat!

Nästa gång ni själva vill färglägga någons vardag med en blomsterleverans kan ni använda kod "JOY" för lite rabatt.

Önskar er en blomstrande helg!

/EuroFlorist.

KARLAVAGNEN said...

Oj! Nisse är inte speciellt intresserad av buketten jag fick i veckan. Men jag uppskattar den verkligen. Sköna bilder!

Unknown said...

haha Samma här. BLommor lever inte länge i LiganLand

Tess said...

Åh vilka underbara bilder!

P.S. Katt-tävling i min blogg: http://highlandertess.blogg.se/2010/october/tavling-med-kattvinst.html

Unknown said...

Dubbelhäftande tejp. Det är det vi använder för att rädda krukor och vaser ;-)