Sunday, June 21, 2009

2009-06-21 Burma-knä

Ett klassiskt burma-knä :)

6 comments:

Hönsflocken said...

borde det inte bli dags för en ny header där Idefix också får vara med? ;)

Vem skulle klaga på ett sånt där knä förresten, ser helmysigt ut!

mooch said...

Å vilka myskissar. Härligt med knäkatt! Speciellt när det är lite ruggigt ute som det varit ett tag nu!

KARLAVAGNEN said...

Instämmer. Kan tänka mig blickarna om man (människa) måste gå t ex på toa eller dyl.

Ser jag rätt eller har Stella sluppit kragen?

Mia said...

Hönsflocken - Ny header är på plats.. dock är jag inte så bra på sånt där. Men det får duga just nu :)

mooch - ja det är underbart! Men kan bli lite lätt varmt om det INTE är ruggväder utan 30 grader inomhus...

Karlavagnen - Ja Stella har en tröja på sig nu istället. Hon myser så när hon slipper kragen. Hon har fått tid hos en hudveterinär på onsdag nästa vecka. Hoppas de kan ta reda på vad det är som kliar så. De trodde inte det var nåt stygn kvar då jag själv inte känner nåt där.

Lina said...

vad fina de nya bilderna är på katterna - bra storlek. och underbart mysigt med alla katterna i knät. jag får nöja mig med en i taget.

Ulrica said...

Naaw såna söta goskissar Måste snart skaffa mig en egen Stampe/Stella burma

//Ulrica (smurfen på forumet)