Friday, May 22, 2009

2009-05-20 Nya korgar i kattgården

Jag fick två fina korgar från en kund som skulle slänga dom. Perfekt till kattgården! Den roligaste var korgen med handtag när den låg upp o ner.

Bild

Stampe passar på att krypa in i den
Bild

"Ja, här var det trevligt!"
Bild

"Kull på dig, Stampe!"
Bild

"Kom ut nu då å jaga mig!"
Bild

Idefix ville också vara med!
"Nu är det min tur att vara där inne!"
Bild

"Hallåååå, kom ut nu. Nu är det MIN tur!"
Bild

"Nähä, taskigt!"
Bild

Men tillslut kom Stampe ut
Bild

Idefix springer snabbt in i korgen så att Stella ska busa med honom också
Bild

Men Stampe och Stella busade nån annanstans
Bild

Så Idefix klev ur sin korg igen..
Bild

"Buhuuu..."
Bild

"Ingen vill leka med mig.. " :-(
Bild

2 comments:

KARLAVAGNEN said...

Jättefina bilder - som alltid och skulle den fina korgen verkligen slängas? Folk är la roliga!!!

illika said...

Varför har Stella fortfarande krage? Är något fel?