Saturday, February 28, 2009

2009-02-28 Dancing in the dark

Ikväll hade vi lördagsparty, släckte ner och dansade loss.

Stella-badanka satt som publik


Idefix började klappa händerna i takt med musiken för att dra igång publiken


Sen körde Stampe några moves till "Händerna i taket - Såklart!"


Idefix tog över och körde "Shake it to the left"


Stampe hängde på "Shake it to the right"


Idefix tog sen över helt och körde ett solonummer med Riverdance


Sånt party har vi haft ikväll. Hoppas ni haft lika kul! =)

5 comments:

HANNA said...

haha jättefina bilder och kalasbra bildtexter!

Unknown said...

Vilken stil, vilken rytm! *klappar tassarna*

Annelie said...

Ha ha ha...helt underbara bilder. Den där danskvällen skulle nog ena av mina missar velat vara med på, han var så faschinerad av Lets Dance på tv i fredags :)

Jag följer din blogg och jag måste säga att du har så sööta katter och tar så himla bra foton dom. Jag tycker det är svårt att fota mina katter.

Fröken Lur said...

Vilka underbara bilder!

Anonymous said...

Haha! Klockrent :)