Tuesday, February 24, 2009

2009-02-24 Stella badanka

Stella mår allt bättre och bättre även om det går sakta :)

Här är hon i sin tröja
Bild

Men hon slickar på tröjan så den har jag slutat med
Bild

Det går rätt bra med stödkragen så vi kör helt på den just nu. Stella badanka kallas hon när hon har på sig den
Bild

Med kragen går det bra att äta
Bild

Och dricka
Bild

Går även bra att ligga och kolla på grabbarna bus
Bild

Bild

Bild

Och det viktigaste - det går bra att sola i den :grin:
Bild

Jag tar av den ibland nån minut efter hon ätit så hon kan tvätta sig i ansiktet. Men nu börjar hon bli så frisk så det inte går längre. Idag när jag tog av den så skuttade hon iväg. Jag sprang efter henne och hon sprang upp i sovrummet under sängen och tvättade magen. Jag fick inte fram henne utan hon satt bara där under helt lugnt och tvättade såret. :swear: Jag tog en kvast och försökte putta ut henne men hon satt bara still och tvättade och tvättade. PANIK! Så jag drog fram dammsugaren, då sprang hon iväg och jag kunde sätta på henne kragen. Den kommer nog inte av nåt mer nu :wait:

2 comments:

Anonymous said...

Ha ha ha! Precis så gjorde Signe med kragen efter några dagar. När de är trötta i början så kan man luras men sen går det inte alls :) Vad duktig hon är och vilka fina bilder.

Tycker att vet borde slå ett slag för den fina kragen och inte ta fram den hemska tratten det första de gör!

Anonymous said...

Aww, så söt i sin krage! Sån ska vi absolut investera i om det blir en nästa gång. Verkar ju supersmidigt!