Monday, February 16, 2009

2009-02-16 Utmanad

Jag fick en utmaning av Lina. Utmaningen går ut på att:

• Gå in i mappen Mina Bilder.
• Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen.
• Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den.

Eftersom jag lägger upp så många bilder så var just den bilden inte ny för er, vilket är lite trisst, så jag valde den sjätte bilden i den senaste mappen istället. Mindre lyckad bild som nog har självklar anledning för att inte läggas upp.. förutom vid en sån här utmaning =)
.
No comments ;)

4 comments:

Anonymous said...

Jag tycker de är fina och det är en väldigt rolig min!

Anonymous said...

Stampe gör ju en klassisk Pluto blinkning, du vet en sån' han gör precis i slutet av filmen... Tufft att ha fångat det på bild!

KARLAVAGNEN said...

jättebra bild!

Anonymous said...

åh attans jag som hade tänkt utmana dig.