Wednesday, January 28, 2009

2009-01-28 Katter överallt

Jag ska delvis börja jobba som mäklarfotograf inom kort och testfotade lite här hemma igår. Dock har mitt nya vidvinkelobjektiv inte anlänt än så jag testade mest exponeringen. När jag fotade så märkte jag att var man än befinner sig här hemma så är det minst en katt i sikte. Är det verkligen så att det kryllar av katter här hemma... :S Nå ja, så länge det är testfoton så får de vara med. Idefix dricker ur vattenskålen till vänster och Stampe tittar ut genom fönstret borta i hörnet till höger.

4 comments:

Anonymous said...

Vad bra bilden blev, trots katterna :) Ni verkar bo fint!

Anonymous said...

Åh ta med dem till objekt-plåtningarna. Det blir mysigare bilder då ;) Jag tycker att det blev väldigt fint.

Mia said...

Linda - tack!

Agnes - Ja det vore nåt. Frågade min chef hur det var med husdjur, men de fick inte vara med på bilderna. Dåligt tycker jag. Ser ju så hemtrevligt ut! Hehe

Anonymous said...

Ni bor i mitt drömhus!! Superfint!