Thursday, January 15, 2009

2009-01-15 Gosig tjej sökes

Ung kattman söker gosig tjej

Efter att ha tröttnat på en rastlös kattfröken och jobbig tonårsstyvson söker jag en gosig tjej i valfri färg. Ras eller inte. Gillar lite fart och fläkt men viktigast är att du, liksom jag, uppskattar mysiga hemmadagar & kvällar, med mycket torris-snacks i TV-soffan, fast inte för många för då kan jag bli kräksig (dock aldrig på mattan för då blir Husse å Matte så ledsna).

Jag gillar INTE skogspromenader och natur, utan sitter helst i fönstret och studerar på håll. Du får gärna vara varm, en temperatur runt 37-45 grader passar mig allra bäst, eller om det medföljer en värmedyna som uppfyller kraven. Ett plus är även om du gillar att solbada.

Stämmer detta in på dig så tveka inte att höra av dig! /Stampe

6 comments:

HANNA said...

Ska Stampe flytta??!!! =(
Han kan få flytta till mig för jag behöver en goskille.

Mia said...

Nej nej NEJ! Stampe ska inte flytta. Tog en bild på honom där han såg så förförande ut. Tyckte den lite humoristiskt skulle passa som en kontaktannonsbild, därför skulle jag skoja till det och skrev detta. Ingen ska nånstans, och inga fler 4fotade kommer in heller ;)

KARLAVAGNEN said...

Äsch jag hade tänkt att göra ett svar. Från Nisse som inte är någon dam,men är kompis med alla..

Kul!!!

HANNA said...

ååh vilken tur att han inte ska flytta (eller otur för mig, hihi)

Nu när jag förstod själva syftet så blev allt mycket roligare och bilden var verkligen underbar. hihih. =)

KARLAVAGNEN said...

Ja bilden är UN-DE-RRR-BAAAR!!!

Lejoninnan said...

hihi lille stampe :)
kul text!