Wednesday, September 24, 2008

2008-09-25 Trångt i korgen

Lite trångt i korgen..
Bild

... men mysigt tycker Idefix och Stampe
Bild

Stella vill också vara med i goset.. men då skulle det bli FÖR trångt
Bild

En liten tvätt får det bli ändå
Bild

"Kanske jag får plats från andra sidan?"
Bild

"Nä, lika trångt här"
Bild

"Får väl sitta här då..."
Bild

"... och tvätta mig själv istället"
Bild

Stampe och Idefix tvättar varandra..
Bild

Mysigt tycker Idefix
Bild

"Visst är vi ena riktiga myskillar?"
Bild

"Men Stampe-tjockis, flytta på dig nu"
Bild

"Vem - kallade - du - tjockis!?!"
Bild

*bit*
Bild

*slap*
Bild

"Han vet inte vad han gav sig in på just..."
Bild

"AAAAAAAAAAAAA....."
Bild

".....AATTACK!!!"
Bild

"Ok ok ok jag ger mig!"
Bild

"Hehehe.. jag vinner ALLTID!" :hehe:
Bild

11 comments:

Desirée said...

Vilka underbara bilder - igen! Titta in hos mig, du har en grej där.

KARLAVAGNEN said...

Underbart!!!

Annelie said...

Hihi...Åh gud, dina bilder och texter till är så bra!
Och katterna är ju bara för härliga!
Jag ska snart skaffa katt nr 2, jag hoppas mina kommer tycka om varann lika mycket som dina gör :)

Anonymous said...

Åh jag känner igen det! Så roliga. Har precis skaffat en liten tjej till kungen Sven. De slogs i 2 veckor men nu beter de sig lite som dina älsklingar. Agnes

... said...

dina katter ser verkligen ut som nallebjörnar, JADORE :D
nu har jag kommenterat på typ alla dina senaste inlägg men eh.. jag är så imponerad av dina fotoskills och hur fina dina kattor är :D
mera mera :D

Mia said...

cornelias cottage - tack så hemskt mycket! Är det meningen att jag också ska skicka vidare?

annelie - Tack snälla du! Spännande med katt nr 2! Hoppas det går bra!

agnes - Vad härligt att de vande sig vid varandra! Det får man försöka komma ihåg när man blir less på all introduktions-fajt med nya kissarna.

... - Jättekul att du kommenterar! Och framför allt all beröm du ger mig *rodnar lite*

HANNA said...

Åh vad fina de är!

Anonymous said...

Jösses vad ljuvliga bilder och fantastiskt fina katter! Hittade hit via CC!

Anonymous said...

Otroliga bilder, och enormt söta katter. De värmer hjärtat!

Anonymous said...

Hej! Hittade hit genom kattforum.se och måste passa på att berömma dig för alla fina bilder på dina härliga katter :)

Mia said...

Åh, jag vet inte vad jag ska säga.. Tack så hemskt mkt för alla fina kommentarer! Jag blir jätteglad!