Thursday, August 28, 2008

2008-08-28 Imorgon händer det!

Imorgon ska Idefix kastreras.. här hemma! Då både Stampe och Stella ska vaccineras också så valde jag att ta hem en veterinär. Stampe HATAR att åka bil så han lär ju bli nöjd.. men jag är sjukt nervös. Vet att de som kastrerat hemma är väldigt nöjda och att det är över på ett kick. Men just sövningen är lite läskig. Ja ni vet - tänk om nåt händer 8-[

Håll tummarna för oss imorgon förmiddag att allt går bra!

För att försöka glömma min nervositet en stund så lägger jag upp två filmer från vår gosstund igår




Han kommer bli en underbar kastrat!

5 comments:

Anonymous said...

Nah, vad söt han är!
Du ska se att det går bra med hemmakastrering. Ta det bara lugnt...

Önskar mina kissar var sådär gosiga ibland, men de vill mest bli älskade på lite avstånd ;)

/Sara (Carramaena)
www.asaralm.blogg.se
www.kattforum.se

KARLAVAGNEN said...

Gick allt bra?

Anonymous said...

Det undrar jag med...
Hur mår den snygge krabaten?

/Sara

Anonymous said...

Hur har det gått för Idefix??
undrar Kattmamma

Mia said...

Tack för att ni tänkte på oss! Jag har uppdaterat i nytt inlägg som ni ser :)