Friday, August 22, 2008

2008-08-22 Studio Black

Tog några bilder förra veckan som jag glömt att visa. Testade att fota med helt svart bakgrund. Den här första bilden på Idefix blev klockren!


Efter mycket lek med vippan, visslingar och upp och ner på bordet så tröttnade Idden. Men han blev ju lika söt ändå. (klicka på bilden)


Sen skulle Stampe bli fotad. Han ville bara busa...


..sen satte sig Idefix framför honom. Såklart HAN skulle vara i rampljuset!


Och Stella gick ju inte heller så bra med.. hon var bara busig och rullade runt och larvade sig


Leker krabba eller?


Min lilla galenpanna.. :luv:

5 comments:

Anonymous said...

Härliga bilder och jag älskar verkligen bilden där Idde sätter sig framför Stampe, så typiskt djur! ;) /Gunilla, www.deltaskatter.se

KARLAVAGNEN said...

Läckert! Vad har du för kamera?

Anonymous said...

Jättefina bilder!
Kan inte vara lätt att få till läckra stillasittande burmor ^^

/Carramaena
www.kattforum.se

Anonymous said...

Åh, vilka fina missar du har. Väldigt fina professionella bilder du tagit. Jag gillar serien med kattsanden, vet precis hur det känns... haha. Har du provat de här vita kiselkristallerna, de är den bästa sanden, eller det är ju ingen sand men katterna gillar den som sand. MVH/Johanna http://doriskattungar.blogg.se

Mia said...

Gunilla - Ja, det är väl typiskt. "Jag, jag, jag!!" ;-)

Karlavagnen - Jag har en EOS 350D

Carramaena - Tack! Nä, det är ganska frustrerande faktiskt. Tååålamod måste man ha :)

Johanna - Tack! Jo, jag vet om kristaller men är inte så förtjust i att kisset sugs upp och att det ligger kvar. Känns lite ohygieniskt, men det är väl mest för att jag inte vet så mkt om kristaller. Jag kör just nu med en träbaserad sand som funkar bra. Själva sanden luktar nada, vilket jag tycker är viktigast.