Saturday, August 02, 2008

2008-08-02 Gos-kaos

I helgen har vi hussefritt och spenderar mkt tid till att gosa i soffan. Oftast gosar katterna två och två, men idag ville alla tre vara med samtidigt. Hmmm.. hur var det man gjorde?

Stampe och Idefix låg och mös bredvid mig i soffan


Stella låg bakom i fönstret och sussade..


..men idag ville hon vara med.


Ok, nu blev vi tre stycken.. Omorganisering!


Hmmm, hur ska vi göra nu då


Stampe och Stella ska ju nå varandra och Idefix måste ju tutta lite.. ett försök


Ja det här blev bra!


Men Stella halkade runt lite och Idden tappade tutten (vilket Stella inte alls tycker va synd..)


Hallå, vart tog tutten vääägen??


Sluta tvätta varandra - jag då!?


Va fasen jag ska IN här!!


Ja, där ser jag nåt!


*kurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*


Stella som tröttnat på att Idefix klänger på hennes tuttar satte sig i sitt fönster istället


Och Stampe blev sympatisur och satte sig och kollade på flugor


Liiite tutte fick jag iaf *nöjd*

2 comments:

Kraxarna said...

Haaaahahahahahha hur söt får man vara egentligen?! Jag tyckte trägårdspromenaden var ursöt men det här tog verkligen priset *svim*

Anonymous said...

Dom kan verkligen göra vad som helst för att få lite mysig tutte. ;) Urfina kort som vanligt! :) /Gunilla, www.deltaskatter.se