Sunday, July 06, 2008

2008-07-07 Imse hos nya husse

Jag tog lite bilder då jag var och lämnade Imse:

Imse lyfts fram till Stella för att få en sista puss.. men hon backade :roll:
Bild

Hemma hos Göran låg Imse i buren en liten stund, men sen hoppade han ur med svansen i vädret och hälsade på nya husse
Bild

Han gick bakom soffan.. och kommer fram med ena skrammelleksaken - såklart! :smile:
Bild

Han gick fram till husse och pep lite "Lek med mig!"
Bild

Husse var ju inte sen med att nappa ;-)
Bild

Så upptäckte han den snygga nätslussen som husse byggt!
Bild

"Det här var ju väldans skönt!"

Bild

"Det blir nog min nya favoritplats!"

Bild

Tror jag det med denna fina utsikt!
Bild

Sen sa gammelhusse farväl..
Bild

.. och min syster..
Bild

.. och jag såklart.
Bild

Imse stortrivdes på en gång! Det kommer gå så himlans bra tror jag. De verkar gjorda för varandra! :hi5:

Husse är lite suddig för jag har inte frågat om lov att visa honom på bild ;-)

1 comment:

KARLAVAGNEN said...

Så fint och så sorgligt och roligt på en gång...