Friday, June 27, 2008

2008-06-26 Burmorna har flyttat!

Nu har flyttlasset gått och burmorna har flyttat in i sitt nya hus!

Som jag trodde så är fönstrena med södersol mycket populära
Bild

Stampe som älskar fönster har hittat sitt paradis!
Bild

Idefix gillar också fönstret
Bild

Bild

Stella ligger i fönstret bakom soffan och håller koll på bebisarna
Bild

Men hon undersöker alla hörn och vrår också. Här hittade hon en klen ampellilja i köksfönstret
Bild

Stampe som är husets trapp-rejsare visar er upp på övervåningen
Bild

Här kan man då gå in och ut.. så mycket man vill!

Bild

Stella gillar golven, båda våningarna har golvvärme
Bild

Fönstrena på övervåningen gillar Stella bäst. Hon gillar att vara över alla andra ;-)
Bild

Killarna spanar ut genom sovrumsfönstret
Bild

Nja.. det här känns inte riktigt bra...
Bild

.. ja det här blir nog min plats istället!

Bild

Kontrollfreaket Stella försöker öppna alla stängda dörrar
Bild

Stampe älskar sängen här också
Bild

I det det lilla rummet som ska bli mitt datorrum/syrum finns kortonger fortfarande - och så ska det förbli tycker kissarna
Bild

Men det tycker inte jag som vill ha dit lite möbler. Så här sitter jag just nu :smile:
Bild


Allt har iallafall gått jättebra och de trivs redan som fisken i vattnet :hi5:

No comments: