Tuesday, June 03, 2008

2008-06-03 Ida har flyttat

Nu har jag och syrran varit och lämnat Ida. Hon var lite försiktig i början och kollade läget, men började busa efter 10-15 minuter. När vi kom in så ville hon sitta uppe i min systers famn och titta.


När hon verkade lite tryggare så släpptes nya kompisen ut. En stoor 6kg Leo


De nosade lite och pussades en gång på nosen. Men det tyckte Ida var lite mycket så hon fräste till. Leo som är världens snällaste backade undan och gav henne lite spejs


Ida satt i min famn och tittade på honom


Sen kröp hon upp vid min hals..


..och gav mig ett sista gos


Lite läskigt i nya mattes famn när vi skulle gå, men det kommer att gå bra!


Vi ska hälsa på snart igen. Lilla pussgurka Luv

2 comments:

Anonymous said...

En sån liten darling!
Kattmamma

KARLAVAGNEN said...

Leo ser ju bara så snäll ut. Härliga bilder! Det blir nog bra!