Sunday, May 04, 2008

2008-05-03 Bebisarna 8 veckor

Jag har varit borta 4 dagar denna vecka och kommer hem till 5 st stora burmor Shocked När jag åkte var de 5 små kattungar.. det är de inte längre kan jag säga. Idag fyller de 8 veckor och här kommer bilder. Det blev ganska många för jag har ju blivit nykär i dom nu när jag varit borta Wink

Tjockis Imse och Indiana är fortfarande bästa kompisar. De sover och äter tillsammans och tvättar varandra



Idefix älskar fortfarande att sitta och leka med sitt sugrör. Han tröttnar aldrig




Isfrun blir bara sötare och sötare


Och Ida har blivit jättestor. Mycket bredare i ansiktet, likt en björn Luv


Imse.. underbara Imse. Jag ber fortfarande för mirakel att han på nåt sätt kan stanna


Nu när det nästan är 20 grader ute på dagarna så sitter nätfönstret uppe


Vad ser du där ute, Stampe?


Isfrun är så smart


Hon lägger ihop 1+1 och sen är hon uppe






Åh jag vill också upp dit!


Hon klättrade ju på den här.. Think


Åh neeeej! Jag är för tuuung!!


Nån dag ska jag också ta mig upp dit!


Busa med Ida går bättre när man är tung






Idefix hjälper till
Jag håller i henne!





Hehe, puts-väck! Hela soffan för mig själv!


Stella tar det hela med ro nu


Men hennes busådra har vaknat till liv lite smått...


...och busar gärna med bebisarna hon med! Very Happy











Det är full rulle nästan dygnet runt. Jag som trodde kattungar sov mycket Rolling Eyes Men de har mycket mer koll nu och springer inte som vildar. Nu vet de iaf vart de ska när de springer. Det kan underlätta ibland Wink

2 comments:

Anonymous said...

Tack.Underbara katter!
Kattmamma

Mia said...

Tack själv! ;-)