Saturday, March 29, 2008

2008-03-29 Bakom kulisserna

Vi hade ju photoshoot idag (se inlägget nedan) och så här såg det ut bakom kulisserna efter fotograferingen.

Stella tvättar Isfrun efter ett bra jobb


Imse blir avis och biter Isfrun i hakan


"Ääääää jag kväääävs!!!"


Ida får tag i Indiana..


.. och biter honom i halsen Twisted Evil


Tjejerna Ida och Isfrun låg sen och slappade


Samtidigt har Idefix hamnat på rygg längst in i bolådan och försöker ta sig upp utan önskat resultat


Indiana har hittat en tutte


Sen bestämde Isfrun att hon ville ut på mer äventyr


Så hon tog en liten promenad runt i bolådan


Och Stampe... han ligger bara å sover högst upp i trädet

5 comments:

Anonymous said...

Det är alltid lika kul att se om du har hunnit uppdatera, med dina härliga o helt underbara kort. :) Mina ungar är idag 11 veckor så nu är bara sista veckan kvar tyvärr. ;) Kul att alla redan har intressenter! /Gunilla, www.deltaskatter.se

KARLAVAGNEN said...

Jag smäller av... Så otroligt söta och vilka bra bilder! Jag njuter och har rekommenderat din sajt till alla jag känner!

Tove said...

jag tror jag är lite kär i de små knytena <3

/Tove

Mia said...

Gunilla - Vad gullig du är som följer min blogg! Gud är dina småttingar redan 11 veckor! Vilken hemsk seperationsångest jag kommer få när mina börjar bli flyttfärdiga.. Jag avundas dig inte. Vill ju ha kvar dem själv allihop! Men nästa helg börjar det droppa in folk som vill titta på ungarna. Kanske lättare när man lär känna köparna och förstår att bebisarna ska till bra hem..

Karlavagnen - Hahaha vad gullig du är! Kattungar får nog vem som helst att njuta :-)

Tove - Du är inte ensam <3

Anonymous said...

Vilka ljuvliga kattungebilder!! Jag blir helt grön av avund och längtar massor efter små kissebebbar själv!!

Njut av dem medan du har dem!

Må gott!