Friday, March 28, 2008

2008-03-28 Stampe gör framsteg

Stampe har hittat en ny favoritsovplats


I korgen i trädet.. där kommer bebbarna inte åt honom


När Stampe låg i mitt knä i kväll så hämtade husse Indiana och la honom bredvid. Tro det eller ej, men Stampe tvättade honom! Han tvättade honom på ryggen och sen på rumpan så Indiana gjorde en kullerbytta. Jag tror han fattar nu att de är katter trots allt. Men han fattar inte riktigt att man inte kan leka med dom än för när jag höll fram Isfrun lite senare så duttade han på henne med tassen Rolling Eyes Isfrun bara tittade på honom. Stampe, du får nog vänta lite till...

3 comments:

KARLAVAGNEN said...

Har ni gjort klätterträdet själva? Det är faktiskt bra mycket snyggare än de prefab varianterna som finns på marknaden idag.

Anonymous said...

Ja det var jättefint, ett sånt skulle jag vilja ha till min katt. Tycker alla köpgrejer till katter är så smaklösa.
Har helt snöat in på Stampe & Stellas blogg, den är så fin och rolig att läsa, enda bloggen som jag nånsin fastnat för!
Snyggt jobbat,
anna

Mia said...

Karlavagnen - Ja trädet har jag gjort alldeles själv. Det finns här -> www.frostformfoto.se

Anna - Vad roligt att du tycker om min blogg! "Enda bloggen jag fastnat för" Wow, vilken komplimang! Tack!