Thursday, February 14, 2008

2008-02-14 Dag 41 och redan slempropp!

En liten del av slemproppen (rosa geggig droppe typ) kikade ut igår!! Shocked Shocked Som TUR var så va min uppfödare här för att gå igenom lite saker och kolla in magen m.m. Hon sa att två av hennes katter har lossat liten bit slempropp ca 2½ v innan förlossning och det skulle vara normalt sa hon. Inte hela utan bara lite spår.. och det hade gått bra. Men SHIT om hon inte var här igår kväll.. jag skulle dött i ett nervöst sammanbrott!

Stellas tjock-mage på dag 41

3 comments:

Kraxarna said...

Hur söt får man vara egentligen :)

Anonymous said...

Vilken tur att din uppfödare var där. Jag skulle ha blivit helhispig om det hade hänt vår gumma. ;) Så stor och fin mage hon har fått nu. Det syns så tydligt på korthåriga katter. :)

/Gunilla
www.deltaskatter.se

Mia said...

Ja visst har hon en underbart fin mage nu *stolt* Jo det är tacksamt med korthårigt. Jag såg till och med rörelser här om dagen som jag säkerligen inte skulle sett om hon hade mer päls.