Tuesday, November 20, 2007

2007-11-16 Stella hemma igen!

Efter att ha varit på en uuuuutdragen och mindre lyckad parning är Stella hemma igen! Hon är så jäkla söt så jag dör. Tänk att hon är min! Så här såg det ut de första timmarna då hon kom hem:

Nospuss! Stampe och Stella kände igen varandra efter 2 månader Hi5



Stella hittade snabbt sin favoritigloo igen


Klösningen kommer hon också ihåg vart den ska ske


Sen var hon tvungen att sniffa runt lite för att kolla läget. Soffan luktar ok


De nya tv-möblerna luktar inte så gott. Bara Stampe-doft dära


Hyllan i katträdet sitter fortfarande på plats.. och träden utanför står kvar!


Korgen i trädet känns också bra, med bästa utsikten!


Efter lite kontrollerande var det dags för lek!


Vippan måste invigas!


Sen var det dags för den härliga brottningen med Stampe


Stampe nappade rätt fort Wink


Sååå var brottningen igång!





Lite gos fick jag också Luv


Min söta lilla skrutta!




Nu ligger hon bredvid mig som en liten boll Lover


Tyvärr visar hon alla tecken på att löpa igen, men man ska aldrig säga aldrig...

Men iaf - Välkommen hem igen min lilla älsklings-Stella!!

No comments: