Wednesday, November 28, 2007

2007-11-22 Stampes nya tröja

Jag har fått en ny tröja! Den är av ull och är jätteskön!


Mamma säger att den är till Stella och att den är för liten för mig.
Men det tycker inte jag!



Kolla vad snygg jag är i den bakifrån!


Den är så snygg så jag var tvungen att äta upp nästan all Geenies som mamma köpt på lösvikt när hon var i andra rummet. Titta inte på de där flärparna som bara hänger. De ska sitta runt bakbenen.. men tröjan är lite konstig så den går inte runt benen på mig. OBS! Den är INTE för liten!


Varm och skön är den. Jag kurrade hela tiden och somnade som en stock.


Stella som varit på en ny parning under ett par dagar (slampa!) fick prova tröjan dagen efter. Ganska mysig tyckte hon.


Jag gick runt lite och tittade hur den satt på henne..


Haha! Den ser visst ut att vara lite kort för dig med! TJOCKIS!!

No comments: